Sundsvallsbesvikelsen

Jag (Frida) har tillbringat helgen i Sundsvall medan duktiga Alex har varit hemma och slipat stolar. Jag var på Myrorna men där fann jag inget, till min stora besvikelse. Hallååå bordet, var äääär du?!
Jag hann dock inte göra några längre utflykter på jakt efter bord eftersom att jag hade andra bord och stolar att slipa, även jag har varit ambitiös denna helg. Även om det inte tillförde projektet något, förutom en aningen mer erfarenhet av sandpappring och målning kanske? :P
Vi hoppas på framsteg på bordfronten nu, håll tummarna! Och kom gärna med tips på var vi kan finna detta mytomspunna bord! :)

/Frida

Kommentarer
Postat av: Anonym

Booooordet, kom till mig!

2007-12-04 @ 22:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0